Obchodní podmínky

‭ VŠEOBECNÉ‬‭ OBCHODNÍ‬‭ PODMÍNKY‬‭ PRO‬‭ OBJEDNATELE‬‭ SLUŽEB‬‭ UBYTOVÁNÍ‬‭ V‬ ‭ UBYTOVACÍM‬‭ ZAŘÍZENÍ‬‭ CHALUPA‬‭ VÁPENKA‬ ‭

Všeobecné‬‭ obchodní‬‭ a‬‭ storno‬‭ podmínky‬‭ (dále‬‭ jen‬‭ podmínky)‬‭ CHALUPY‬‭ VÁPENKA‬‭ (dále‬ ‭ jen‬‭ ubytovacího‬‭ zařízení)‬‭ upravují‬‭ vzájemný‬‭ smluvní‬‭ vztah‬‭ mezi‬‭ společností‬‭ AXLE‬‭ EUROPE‬ ‭ s.r.o.,‬‭ Bořivojova‬‭ 878/35,‬‭ 130‬‭ 00‬‭ Praha‬‭ 3,‬‭ IČ:‬‭ 27473155‬‭ (dále‬‭ jen‬‭ provozovatelem)‬‭ a‬ ‭ klientem,‬‭ fyzickou‬‭ nebo‬‭ právnickou‬‭ osobou,‬‭ která‬‭ pobyt‬‭ v‬‭ ubytovacím‬‭ zařízení‬‭ jako‬ ‭ objednatel‬‭ objednává‬‭ (dále‬‭ jen‬‭ klient).‬ ‭

I.‬‭ Objednávka‬‭ pobytu,‬‭ vznik‬‭ smluvního‬‭ vztahu‬ ‭

Klient‬‭ si‬‭ objednává‬‭ služby‬‭ v‬‭ ubytovacím‬‭ zařízení‬‭ písemnou‬‭ objednávkou‬‭ nebo‬‭ požadavkem‬ ‭ na‬‭ rezervaci,‬‭ kterou‬‭ podává‬‭ ubytovacímu‬‭ zařízení‬‭ poštou,‬‭ elektronickou‬‭ poštou,‬‭ přes‬ ‭ rezervační‬‭ rozhraní‬‭ na‬‭ internetových‬‭ stránkách‬‭ nebo‬‭ osobně.‬‭ Podstatné‬‭ náležitosti‬ ‭ zakládající‬‭ řádně‬‭ vystavenou‬‭ objednávku‬‭ nebo‬‭ požadavek‬‭ na‬‭ rezervaci‬‭ jsou:‬‭ jméno‬‭ a‬ ‭ příjmení‬‭ klienta,‬‭ kontakt‬‭ (telefon,‬‭ e-mail),‬‭ v‬‭ případě‬‭ právnických‬‭ osob‬‭ obchodní‬‭ jméno,‬‭ IČ,‬ ‭ DIČ,‬‭ termín‬‭ čerpání‬‭ služeb‬‭ a‬‭ počet‬‭ ubytovaných‬‭ osob.‬‭ Předané‬‭ osobní‬‭ údaje‬‭ klienta‬ ‭ uvedené‬‭ v‬‭ objednávce‬‭ nebo‬‭ rezervaci‬‭ pobytu‬‭ použije‬‭ ubytovací‬‭ zařízení‬‭ pouze‬‭ pro‬ ‭ uzavíraný‬‭ smluvní‬‭ vztah‬‭ mezi‬‭ ubytovacím‬‭ zařízením‬‭ a‬‭ klientem.‬‭ Předané‬‭ osobní‬‭ údaje‬ ‭ budou‬‭ zpracovány‬‭ v‬‭ souladu‬‭ z‬‭ čl.‬‭ 6‬‭ odst.‬‭ 1‬‭ písm.‬‭ a)‬‭ a‬‭ čl.‬‭ 7‬‭ Nařízení‬‭ Evropského‬‭ parlamentu‬ ‭ a‬‭ Rady‬‭ (EU)‬‭ 2016/679‬‭ ze‬‭ dne‬‭ 27.‬‭ dubna‬‭ 2016‬‭ o‬‭ ochraně‬‭ fyzických‬‭ osob‬‭ v‬‭ souvislosti‬‭ se‬ ‭ zpracováním‬‭ osobních‬‭ údajů‬‭ a‬‭ o‬‭ volném‬‭ pohybu‬‭ těchto‬‭ údajů‬‭ a‬‭ o‬‭ zrušení‬‭ směrnice‬ ‭ 95/46/ES‬‭ (obecné‬‭ nařízení‬‭ o‬‭ ochraně‬‭ osobních‬‭ údajů).‬‭ Po‬‭ řádně‬‭ vystavené‬‭ a‬‭ podané‬ ‭ objednávce‬‭ nebo‬‭ podaném‬‭ závazném‬‭ požadavku‬‭ na‬‭ rezervaci‬‭ je‬‭ klient‬‭ tímto‬‭ dokumentem‬ ‭ vázán.‬‭ Potvrzením‬‭ objednávky‬‭ nebo‬‭ požadavku‬‭ na‬‭ závaznou‬‭ rezervaci‬‭ ubytovací‬‭ zařízení‬ ‭ (dle‬‭ čl.‬‭ IV‬‭ těchto‬‭ podmínek)‬‭ vzniká‬‭ mezi‬‭ klientem‬‭ a‬‭ ubytovacím‬‭ zařízením‬‭ smluvní‬‭ vztah.‬ ‭ Ubytovací‬‭ zařízení‬‭ se‬‭ zavazuje‬‭ zabezpečit‬‭ klientovi‬‭ služby‬‭ v‬‭ potvrzeném‬‭ rozsahu‬‭ a‬‭ kvalitě‬‭ a‬ ‭ klient‬‭ zaplatit‬‭ ubytovacímu‬‭ zařízení‬‭ smluvenou‬‭ cenu.‬‭ Podmínky‬‭ smluvního‬‭ vztahu‬‭ platí‬‭ pro‬ ‭ všechny‬‭ osoby‬‭ uvedené‬‭ v‬‭ objednávce‬‭ nebo‬‭ požadavku‬‭ na‬‭ rezervaci,‬‭ kterou‬‭ klient‬‭ podal‬‭ a‬ ‭ ubytovací‬‭ zařízení‬‭ potvrdilo.‬ ‭

II.‬‭ Práva‬‭ a‬‭ povinnosti‬‭ klienta‬ ‭

Klient‬‭ má‬‭ právo:‬‭ Být‬‭ dostatečně‬‭ a‬‭ úplně‬‭ informován‬‭ ubytovacím‬‭ zařízením‬‭ o‬‭ objednávaných‬ ‭ službách,‬‭ tj.‬‭ jejich‬‭ rozsahu,‬‭ termínu‬‭ a‬‭ ceně;‬‭ na‬‭ řádné‬‭ poskytnutí‬‭ jím‬‭ objednaných,‬ ‭ ubytovacím‬‭ zařízení‬‭ potvrzených‬‭ (zálohově‬‭ zaplacených)‬‭ služeb;‬‭ před‬‭ zahájením‬‭ pobytu‬ ‭ zrušit‬‭ potvrzenou‬‭ objednávku‬‭ nebo‬‭ požadavek‬‭ na‬‭ rezervaci‬‭ za‬‭ předpokladu‬‭ dodržení‬ ‭ stornovacích‬‭ podmínek‬‭ v‬‭ souladu‬‭ s‬‭ čl.‬‭ VII.;‬‭ reklamovat‬‭ vady‬‭ poskytovaných‬‭ služeb.‬‭ Klient‬‭ je‬ ‭ povinen:‬‭ Úplně‬‭ a‬‭ správně‬‭ uvést‬‭ všechny‬‭ podstatné‬‭ náležitosti‬‭ objednávky‬‭ nebo‬‭ požadavku‬ ‭ na‬‭ rezervaci;‬‭ zaplatit‬‭ ubytovacímu‬‭ zařízení‬‭ v‬‭ požadovaném‬‭ termínu‬‭ zálohu‬‭ a‬‭ doplatek‬‭ za‬ ‭ pobyt‬‭ nebo‬‭ plnou‬‭ cenu‬‭ za‬‭ pobyt‬‭ dle‬‭ konkrétních‬‭ podmínek‬‭ objednávky;‬‭ respektovat‬‭ předpisy‬ ‭ ubytovacího‬‭ zařízení‬‭ jehož‬‭ služby‬‭ využívá‬‭ a‬‭ domovní‬‭ řád;‬‭ pečlivě‬‭ si‬‭ překontrolovat‬ ‭ ubytovacím‬‭ zařízením‬‭ vystavené‬‭ potvrzení‬‭ pobytu‬‭ (ubytovací‬‭ voucher)‬‭ a‬‭ při‬‭ zjištění‬‭ jakékoliv‬ ‭ nesrovnalosti,‬‭ či‬‭ poškození‬‭ ubytovacího‬‭ zařízení,‬‭ neprodleně‬‭ kontaktovat‬‭ provozovatele‬‭ na‬ ‭ tel.‬‭ +420‬‭ 704‬‭ 78‬‭ 78‬‭ 73;‬‭ dodržet‬‭ počet‬‭ ubytovaných‬‭ a‬‭ nahlášených‬‭ osob‬‭ uvedených‬‭ v‬ ‭ objednávce‬‭ – ‬‭ rezervaci.‬ ‭

III.‬‭ Povinnosti‬‭ ubytovacího‬‭ zařízení‬ ‭

Ubytovací‬‭ zařízení‬‭ je‬‭ povinno:‬‭ Poskytnout‬‭ klientovi‬‭ důležité‬‭ informace‬‭ k‬‭ objednaným‬ ‭ službám‬‭ a‬‭ potvrdit‬‭ klientovi‬‭ řádně‬‭ objednané‬‭ služby.‬‭ Při‬‭ závazné‬‭ rezervaci‬‭ nebo‬‭ potvrzené‬ ‭ objednávce‬‭ zabezpečit‬‭ klientovi‬‭ služby‬‭ v‬‭ potvrzeném‬‭ rozsahu‬‭ a‬‭ kvalitě.‬‭ V‬‭ případě‬ ‭ odstoupení‬‭ od‬‭ potvrzené‬‭ objednávky‬‭ služeb‬‭ nebo‬‭ závazné‬‭ rezervace‬‭ ze‬‭ strany‬‭ klienta‬ ‭ vyplatit‬‭ nejpozději‬‭ do‬‭ 30‬‭ dnů‬‭ po‬‭ písemném‬‭ obdržení‬‭ storna‬‭ zaplacenou‬‭ zálohu‬‭ na‬‭ služby.‬ ‭ Avšak‬‭ pokud‬‭ vznikne‬‭ nárok‬‭ ubytovacího‬‭ zařízení‬‭ na‬‭ stornovací‬‭ poplatky,‬‭ vyplatí‬‭ klientovi‬ ‭ rozdíl‬‭ mezi‬‭ již‬‭ zaplacenou‬‭ zálohou‬‭ a‬‭ příslušnými‬‭ stornovacími‬‭ poplatky.‬ ‭

IV.‬‭ Ceny‬‭ služeb‬‭ a‬‭ jejich‬‭ úhrada‬ ‭

Ceny‬‭ služeb‬‭ poskytovaných‬‭ ubytovacím‬‭ zařízením‬‭ jsou‬‭ uvedeny‬‭ na‬ ‭ www.chalupa-vapenka.cz.‬‭ Klientovi‬‭ bude‬‭ po‬‭ vytvoření‬‭ rezervace‬‭ zaslán‬‭ zálohový‬‭ list,‬ ‭ podklady‬‭ k‬‭ platbě‬‭ nebo‬‭ zálohová‬‭ faktura‬‭ na‬‭ pobyt‬‭ v‬‭ ubytovacím‬‭ zařízení,‬‭ ve‬‭ výši‬‭ dle‬ ‭ konkrétních‬‭ podmínek‬‭ objednávky.‬‭ Klient‬‭ je‬‭ povinen‬‭ zálohovou‬‭ platbu‬‭ uhradit‬‭ dle‬‭ pokynů.‬ ‭ Doplatek‬‭ za‬‭ pobyt‬‭ klient‬‭ uhradí‬‭ bankovním‬‭ převodem‬‭ na‬‭ účet‬‭ provozovatele‬‭ minimálně‬‭ 14‬ ‭ dní‬‭ před‬‭ nástupem‬‭ na‬‭ ubytování,‬‭ není-li‬‭ s‬‭ ubytovacím‬‭ zařízením‬‭ dohodnut‬‭ jinak.‬‭ V‬‭ ceně‬ ‭ pobytu‬‭ není‬‭ zahrnut‬‭ rekreační‬‭ poplatek,‬‭ který‬‭ se‬‭ vybírá‬‭ ve‬‭ výši‬‭ stanovené‬‭ obecně‬‭ závaznou‬ ‭ vyhláškou‬‭ příslušného‬‭ obecního‬‭ úřadu.‬‭ O‬‭ výši‬‭ poplatku‬‭ je‬‭ klient‬‭ předem‬‭ písemně‬ ‭ informován‬‭ při‬‭ potvrzení‬‭ rezervace‬‭ pobytu.‬ ‭

V.‬‭ Potvrzení‬‭ pobytu‬ ‭

K‬‭ čerpání‬‭ zaplacených‬‭ služeb‬‭ opravňuje‬‭ klienta‬‭ potvrzení‬‭ vystavené‬‭ ubytovacím‬‭ zařízením‬ ‭ (emailem‬‭ nebo‬‭ písemně‬‭ dopisem).‬‭ Klient‬‭ je‬‭ povinen‬‭ překontrolovat‬‭ správnost‬‭ údajů‬ ‭ uvedených‬‭ na‬‭ potvrzení.‬‭ Při‬‭ zjištění‬‭ jakékoliv‬‭ nesrovnalosti‬‭ kontaktuje‬‭ klient‬‭ neprodleně‬ ‭ ubytovací‬‭ zařízení‬‭ emailem‬‭ na‬‭ adresu:‬‭ info@chalupa-vapenka.cz‬‭ nebo‬‭ telefonicky‬‭ na‬‭ tel.:‬ ‭ +420‬‭ 704‬‭ 78‬‭ 78‬‭ 73.‬ ‭

VI.‬‭ Nástup‬ ‭

Před‬‭ nástupem‬‭ do‬‭ ubytovacího‬‭ zařízení‬‭ klient‬‭ poskytne‬‭ elektronickou‬‭ formou‬‭ veškeré‬‭ údaje‬ ‭ o‬‭ ubytovaných‬‭ osobách‬‭ jako‬‭ jsou‬‭ osobní‬‭ údaje,‬‭ a‬‭ to‬‭ zejména‬‭ jméno,‬‭ příjmení,‬‭ datum‬ ‭ narození,‬‭ číslo‬‭ a‬‭ typ‬‭ dokladu,‬‭ případné‬‭ vízum.‬‭ Tato‬‭ povinnost‬‭ se‬‭ řídí‬‭ Zákonem‬‭ o‬‭ pobytu‬ ‭ cizinců‬‭ na‬‭ území‬‭ ČR‬‭ (326/1999)‬‭ a‬‭ Zákonem‬‭ o‬‭ místních‬‭ poplatcích‬‭ (565/1990),‬‭ pro‬‭ účely‬ ‭ výběru‬‭ a‬‭ evidence‬‭ městských‬‭ poplatků‬‭ a‬‭ evidence‬‭ hostů‬‭ podle‬‭ aktuálně‬‭ platné‬‭ legislativy.‬ ‭ Po‬‭ splnění‬‭ výše‬‭ uvedeného‬‭ provozovatel‬‭ poskytne‬‭ klientovi‬‭ přístupové‬‭ kódy‬‭ ke‬‭ vstupním‬ ‭ dveřím‬‭ a‬‭ případně‬‭ další‬‭ informace‬‭ k‬‭ pobytu,‬‭ či‬‭ k‬‭ jiným‬‭ objednaným‬‭ službám.‬ ‭

VII.‬‭ Stornovací‬‭ podmínky‬ ‭

Storno‬‭ podmínky‬‭ jsou‬‭ nedílnou‬‭ součástí‬‭ obchodní‬‭ smlouvy‬‭ mezi‬‭ klientem‬‭ a‬‭ ubytovacím‬ ‭ zařízením.‬‭ Klient‬‭ má‬‭ právo‬‭ kdykoliv‬‭ pobyt‬‭ zrušit,‬‭ tj.‬‭ odstoupit‬‭ od‬‭ potvrzené‬‭ objednávky‬‭ nebo‬ ‭ rezervačního‬‭ požadavku‬‭ pobytu‬‭ za‬‭ níže‬‭ uvedených‬‭ podmínek.‬‭ Toto‬‭ odstoupení‬‭ ze‬‭ strany‬ ‭ klienta‬‭ (dále‬‭ jen‬‭ storno)‬‭ musí‬‭ být‬‭ provedeno‬‭ písemnou‬‭ formou‬‭ a‬‭ prokazatelně‬‭ doručeno‬ ‭ ubytovacímu‬‭ zařízení.‬‭ Storno‬‭ podmínky‬‭ se‬‭ vztahují‬‭ na‬‭ zrušení‬‭ rezervace‬‭ ubytovacích‬‭ a‬ ‭ ostatních‬‭ služeb‬‭ ze‬‭ strany‬‭ klienta.‬‭ Při‬‭ zrušení‬‭ rezervace‬‭ od‬‭ data,‬‭ kdy‬‭ rezervace‬‭ byla‬‭ hostem‬ ‭ zadána‬‭ do‬‭ 60‬‭ dnů‬‭ před‬‭ předpokládaným‬‭ začátkem‬‭ čerpání‬‭ služeb‬‭ si‬‭ ubytovací‬‭ zařízení‬ ‭ neúčtuje‬‭ žádné‬‭ storno.‬‭ Nevztahuje‬‭ se‬‭ na‬‭ rezervace,‬‭ kdy‬‭ jsou‬‭ v‬‭ nabídce‬‭ písemně‬‭ uvedeny‬ ‭ jiné‬‭ podmínky,‬‭ např.‬‭ „Nevratná‬‭ rezervace“ .‬‭ Při‬‭ zrušení‬‭ rezervace‬‭ méně‬‭ než‬‭ 30‬‭ dní‬‭ před‬ ‭ předpokládaným‬‭ začátkem‬‭ čerpání‬‭ služeb‬‭ dle‬‭ potvrzené‬‭ objednávky,‬‭ je‬‭ ubytovací‬‭ zařízení‬ ‭ oprávněno‬‭ účtovat‬‭ storno‬‭ poplatek‬‭ ve‬‭ výši‬‭ 100%‬‭ z‬‭ objednaných‬‭ služeb.‬‭ Nevztahuje‬‭ se‬‭ na‬ ‭ rezervace,‬‭ kdy‬‭ jsou‬‭ v‬‭ nabídce‬‭ písemně‬‭ uvedeny‬‭ jiné‬‭ podmínky,‬‭ např.‬‭ „Nevratná‬‭ rezervace“ .‬ ‭

VIII.‬‭ Závěrečná‬‭ ustanovení‬ ‭

Všeobecné‬‭ obchodní‬‭ podmínky‬‭ vstupují‬‭ v‬‭ platnost‬‭ dne‬‭ 11.07.2024.‬‭ Změny‬‭ a‬‭ doplňky‬‭ těchto‬ ‭ podmínek‬‭ mohou‬‭ být‬‭ individuálně‬‭ mezi‬‭ ubytovatelem‬‭ a‬‭ klientem‬‭ upraveny‬‭ výlučně‬ ‭ písemnou‬‭ formou.‬‭ Předané‬‭ osobní‬‭ údaje‬‭ klienta‬‭ uvedené‬‭ v‬‭ objednávce‬‭ pobytu‬‭ použije‬ ‭ ubytovatel‬‭ pouze‬‭ pro‬‭ uzavíraný‬‭ smluvní‬‭ vztah‬‭ mezi‬‭ provozovatelem‬‭ a‬‭ klientem.‬

Zavřít
Zavřít